poniedziałek, 4 listopada 2013

Krasnal

Nie myślcie sobie, że nie mam co robić :P po prostu nie mogłam wytrzymać i musiałam napisać.
Chciałabym pochwalić modne w tym sezonie tzw. "krasnale","beanie". Osobiście posiadam jedną, którą zamówiłam jakiś czas temu z granashop. Jest taka jakiej szukałam. Na początku myślałam, że mi nie pasuje, ale z czasem się przekonałam :)
Kilka inspiracji:
 
meow - link do podobnej czapki, bo tej niestety nie ma już na stronie.



a tak o to czapka prezentuje się na głowie :)
buźka.




1 komentarz:

  1. ja też mam beanie z napisem meow ale troche inaczej wygląda ,ale ta jest równie ładna . śliczne zdjęcia :*

    Zapraszam na mojego bloga było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)