piątek, 13 grudnia 2013

piatunio!

Cześć Kochani! :) Dzisiaj w końcu weekend. Odliczałam do niego, nie ma co się okłamywać :p. Obecnie siedzę z moim chłopakiem popijamy piwko i nadrabiamy muzyczne zaległości :) Jutro planujemy wybrać się ze znajomymi na miasto do jakiegoś klubu. A co u Was? Jakie macie plany na weekend? :)


 Dzisiejszy efekt mojej ukochanej Pani Sylwi! Zaszalałam u fryzjera :P 
Pocieniowane i zrobienie moich pasemkowych odrostów. W końcu widać efekt :)
Dzisiaj byłam na próbie zespołu "Penthouse" w którym gra mój mężczyzna na bębnach! :)
Polecam Was do polubienia ich strony na facebook'u :)


Jeśli wszystko będzie po naszej myśli, to będzie w naszym życiu nudno. Mówi się, że muzycy są niestali w uczuciach. Obalam kolejny mit. Perkusiści są chyba najbardziej kochani, jakich można sobie tylko wyobrazić. Ja mam swojego osobistego i bardzo ten fakt mnie cieszy. Życie nabrało barw i nowych dźwięków. : *
 buziaki kochani ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)