środa, 18 grudnia 2013

perełka z SH

Witajcie Kochani! Jak idą Wam przygotowania przed świętami? Czy zakupowe szaleństwo opętało już Wasze miasta? W moim jest wręcz oblężenie! W każdym sklepie od spożywczych aż po... second hand'y. A To wszystko za sprawą promocji świątecznych i wiadomo zakupów na rzecz prezentów czy jedzenia. W moim domu już stoi choinka a wigilijne potrawy robią się od początku tygodnia! Mniam! :) 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać sukienkę którą kupiłam wczoraj w SH za ... 4,32 zł dokładnie! :D Myślę, że ubiorę ją do wigilijnej kolacji. Do tego jakaś marynarka i czarna szpilka i będzie jak znalazł :) I na lato też na pewno sprawdzi się super!





Ach ja jestem zachwycona! :)


Choinkowe wariacje! :)





Buziaki Kochani! Piszcie jak tam Wasze przygotowania do świąt :)

7 komentarzy:

  1. wow, faktycznie śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. perełka za niecałe 5 złotych! zazdroszczę takiego szczęścia :) moje przygotowania do świąt kręcą się wokół sprzątania oraz gotowania,ale i tak nie mogę doczekać się wtorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie tania, bardzo łądna, ale nie w moim stylu ;) U mnie dzisiaj było wielkie sprzątanie!

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. i za to kocham lumpeksy;D
    Zapraszam do nas www,ddoubles,tk
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)