czwartek, 2 stycznia 2014

Szczęśliwego nowego roku! :)

Cześć kochani! Nawet nie złożyłam Wam świątecznych ani noworocznych życzeń. Źle się z tym czuję ;p. Serio. Wszystko przez szalony okres jaki teraz trwa w moim życiu, ale bardzo pozytywny :) O tym może kiedy indziej. W roku święta spędziłam u przyszłej szwagierki i jej męża, które spędziłam świetnie! Dzisiaj mam dla Was strój i makijaż jakie miałam na sobie. Sukienka jest z poprzedniego posta. Planuje w tygodniu zrobić mix grudniowych zdjęć ;) A Wam jak minęły święta i Sylwester? O nim napiszę troszkę później jak może jakimś cudem zdobędę zdjęcia :P

Szczęśliwego nowego roku. Oby ten 2014 był dla Was jeszcze lepszy od poprzedniego!
Czy macie jakieś postanowienia noworoczne? ;>

buziaki!



 świąteczno - sylwestrowe pazurki :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)