piątek, 7 marca 2014

far away! :)


Hej Kochani!

U mnie ten tydzień mija bardzo szybko. Dużo zmian, dużo planów :) Nie tylko w moim życiu, ale i mojego chłopaka. Z dużo emocji jak na jeden tydzień - stanowczo! Choć nie ukrywam - pozytywnych, ale finał co do obydwu spraw będzie dopiero w poniedziałek i to jest najgorsze - czekanie! Nienawidzę czekać, niestety nie należę do osób cierpliwych. Jeśli chodzi o mojego chłopaka to chodzi o zmiany na lepszą firmę - trzymam za niego kciuki jak tylko się da! :* A jeśli chodzi o mnie, można powiedzieć, że w pewnym stopniu jak się na to zdecyduję, będę mogła realizować się na polu, który uwielbiam - kosmetyki. Choć jak wiadomo, musiałabym się wykazać niezłym sprytem, umiejętnością prowadzenia zespołem. Cały czas się waham, ale myślę, że warto realizować marzenia i cele, prawda? Wiadomo, tylko ciężka praca w złoto się obraca. Przecież nie od razu Rzym zbudowano :) Ale nic o mnie, wylałam z siebie to co chciałam, heh.

Jakieś plany na weekend kochane kobietki? Zadbajcie o siebie w ten weekend i róbcie to, na co macie ochotę, jedzcie tyle czekolady ile dusza zapragnie, idźcie do kosmetyczki! Czyli w skrócie:
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! Życzę wszystkim kobietom i kobietkom! 


Uwielbiam tę bransoletkę! :)

buziaki! :*

8 komentarzy:

  1. Też nie należę do cierpliwych osób ;) Świetna bransoletka :D
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również Wszystkiego Najlepszego Kobietko ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka faktycznie śliczna! i piękny masz kolor na ustach ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób to co kochasz! :)) Śliczne zdjęcia, masz piękne oczy♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your bracelet! ♥

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)