niedziela, 2 marca 2014

witamy marzec! :) - tumblr


Hej Kochani!

Dzisiaj nowa porcja inspiracji z tumblr, a niedługo mam nadzieje, że moje blogowe zmiany wejdą w życie! Od razu z miejsca chcę pogratulować Jessice, która wygrała w konkursie blog roku 2013 w kategorii Teen! Wielkie brawa! :) Ogólnie rzec biorąc jestem bardzo zmęczona, miałam dwa dni szkołe po 9h prawie bez przerw i umieram z wynudzenia,heh. Takie niestety są realia, administracja - sama nuda :P. Ale mam powody do radości, bo wszystkie seriale i programy wracają po przerwach i jestem baaardzo szczęśliwa! Zostawiam Was z inspiracjami, do usłyszenia!

buziaki :*


















KOCHAM WIOSNĘ! :)
czekam z utęsknieniem! 

1 komentarz:

  1. świetne inspiracje :)
    też czekam z niecierpliwością na wiosnę

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)