czwartek, 27 lutego 2014

tłusty czwartek! :)


Hej Kochani!

Ostatnio coraz rzadziej do Was zaglądam, strasznie mnie to przygnębia, bo chciałabym być tu naprawdę bardzo często, ale jest to spowodowane tym, że rozmyślam nad nowymi inspiracjami na bloga, które mam nadzieje uda mi się zrealizować! Chcę przyjść do Was z nowym wyglądem i nowymi,lepszymi postami! :) Trzymajcie kciuki z realizację mojego planu, ale także za Jessicę! Dziewczyna z mojego miasta która jest jedną z trzech finalistek na blog roku 2013 w kategorii Teen! Mam nadzieje, że zgarnie pierwsze miejsce! :)
Dzisiaj tłusty czwartek i zjadłam dwa pączki - o zgrozo!

A Wy ile zjedliście, przyznać się!? :)



buźka! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)