poniedziałek, 17 lutego 2014

nowy tatuaż - prezent walentynkowy :)

Hej Kochani ;*

Nie pisałam do Was jakiś czas, ale to dlatego, że miałam bardzo pracowity tydzień. Niestety zdarza się i tak. Walentynki spędziłam w Grudziądzu z moim chłopakiem - cel podróży tatuaż, który chodził za mną już jakiś czas - mianowicie kokardka na karku, którą pokazywałam Wam jakiś czas temu. Nie rozpisuje się za bardzo tylko pozostawiam Was ze zdjęciami :). Jutro zawitam z Wami na dłużej, napiszę post i poodwiedzam Wasze blogi, bo mam spore zaległości!

A jak Wam minął walentynkowy dzień? 
Tym zakochanym i singlom? :)



Włosy troszkę "mokre" od maści :)
buziaki :**

2 komentarze:

  1. Piekny tatuaz :)
    Mozna zapytac jaka byla jego cena ?
    Wiem ze to prezent ale tak chociaz orientacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)