piątek, 21 lutego 2014

weekend!

Hej Kochani!

Dzisiejszy dzień jest tak piękny, aż mam ochotę siedzieć cały dzień na dworze! Coś pięknego. Powoli czuję wiosenny powiew, mam nadzieje, że mrozy są za nami. Ale jak to bywa w sklepach pojawiają się wiosenne kolekcje i każdą rzecz chciałabym mieć, heh. Na weekend plany są, więc jest dobrze. Choć nie ukrywam, że spontany też lubię. Wiecie ile bym dała, żeby pójść jeszcze raz z moją klasą z liceum do szkoły? :D Posiedzieć na polskim i jak to bywa śmiać się ze wszystkiego,ech. Starość nie radość. A jak u Was? :)



buźka

2 komentarze:

  1. U mnie też dziś był śliczny dzień

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam tą pogodę <3

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)