wtorek, 4 lutego 2014

szary płaszcz SH


Cześć Kochani!

Dzisiaj wybrałam się na mały spacer z moim chłopakiem. Pogoda aż zachęca do długich spacerów, a zachody do słońca do robienia zdjęć. Uwielbiam robić zdjęcia jak jest zachód słońca, sama do końca nie wiem dlaczego :P
Wykorzystałam również okazję do tego by pokazać Wam mój szary płaszczyk z SH, który kupiłam jakiś czas temu i obiecałam Wam, że go tutaj pokażę tak więc w końcu oto jest. Dałam za niego 32 zł i bardzo go lubię. Jest w sam raz na taką pogodę. 







buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Po pierwsze nie dziwię się, że lubisz zdjęcia o zachodzie słońca. Tylko spójrz na to piękne światło, które nadaje magii zdjęciu. Osobiście również to uwielbiam. A płaszczyk świetny, sh daje mnóstwo perełek : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Az dziwne ze znalazlas tak wielki rozmiar dla siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh trzeba dobrze szukac, a taki wielki rozmiar rzuca sie w oczy od razu ;D

      Usuń
  3. Wspaniały blog z chęcią będę na bieżąco,obserwuję :d http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)