wtorek, 18 lutego 2014

my nails


Hej Kochani!

Witam Was ponownie. Dzisiaj pokażę Wam moje już nie takie nowe pazurki, mam już je ponad tydzień i na zdjęciach nie przedstawiają się tak rewelacyjnie jak na żywo. Żałuję zawsze, że nie mogę Wam pokazać ich jak wyglądają w realu ;|. No cóż nic na to nie poradzę. Wybrałam troszkę inny wzór niż zawsze - można powiedzieć, że francuski na inny sposób. Uwielbiam moją kosmetyczkę, bo zawsze razem wpadniemy na fajny pomysł :D.




buziaki :* lecę na Wasze blogi!

6 komentarzy:

  1. jeju chyba musze zabrac sie za swoje bo twoje sa sliczne!
    i masz bardzo mloda buzke!
    buziaki
    i dziekuje bardzo za obserwacje:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny wzór. Podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokietki <3

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne paznokcie :) Niestety moje są w okropnym stanie , ale dla takiego efektu jak twoje chyba sama zacznę zapuszczać.

    Pozdrawiam i zapraszam na bloga & fb

    http://worldbyally.blogspot.com/

    Ola xoxo

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze :)
Obraźliwe komentarze będą usuwane :)
Na każdy komentarz staram się odpisać,jeśli obserwujesz napisz, jeśli Twój blog mi się spodoba również zaobserwuję :)